Strona główna
    Kategoria
    Koszyk
    Ulubiony
    Profil

    Ogólne warunki

     

    1. Postanowienia ogólne

    1.      Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „OWH”) regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy kupna zawartej pomiędzy sprzedawcą, którym jest Altánky-Domčeky-Andrej Kováč, s.r.o. z siedzibą pod adresem MR Štefánika 112, 027 44 Tvrdošín, numer identyfikacyjny: 53655893, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Rejestru Handlowego Sądu Rejonowego w Żylinie, dział: Sro, wpis nr. 76786/L (zwany dalej „sprzedawcą”) i kupującym, którego przedmiotem jest kupno i sprzedaż towarów na stronie internetowej Domov (altanky-domceky.sk) jako   sklepu elektronicznego sprzedawcy.


    Dane kontaktowe sprzedawcy:

    E-mail: info@altanky-domceky.sk

    Telefon: +421 903 905 902

     

    2.      Strony umowy postanowiły, że wysyłając zamówienie do sprzedawcy, kupujący potwierdza, że wyraża zgodę na to, aby niniejsze ogólne warunki handlowe i ich warunki miały zastosowanie do wszystkich umów zakupu zawartych na dowolnej stronie internetowej handlu elektronicznego prowadzonej przez sprzedającego, na na podstawie której sprzedawca dostarczy kupującemu towar prezentowany na danej stronie internetowej (zwaną dalej „umową kupna”) oraz wszelkim stosunkom pomiędzy sprzedającym a kupującym, powstałym w szczególności przy zawieraniu umowy kupna oraz reklamując towar.

    3.      Ogólne warunki handlowe stanowią integralną część umowy kupna. W przypadku zawarcia przez sprzedającego i kupującego pisemnej umowy sprzedaży, w której uzgodnią warunki odbiegające od ogólnych warunków handlowych, postanowienia umowy sprzedaży będą miały pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami handlowymi.

    4.      Lista towarów na dowolnej stronie internetowej sklepu elektronicznego Domov (altanky-domceky.sk) prowadzonego przez sprzedawcę jest katalogiem normalnie dostarczanych towarów. Dostępność towaru   a czas jego dostawy wskazany jest przy każdym produkcie, przed jego złożeniem zamówienia.

    5.      Kupującym jest konsument lub przedsiębiorca. Konsumentem jest osoba fizyczna, która zawierając i wykonując umowę konsumencką, nie działa w zakresie swojej działalności gospodarczej lub innej działalności gospodarczej.   Stosunki prawne pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, które nie są wyraźnie uregulowane w niniejszych OWU, regulują odpowiednie przepisy Ustawy. Nr 40/1964 Sb., Kodeks cywilny i przepisy z nim związane.

    6.      Przez przedsiębiorców rozumie się:

    ·        osoba zarejestrowana w rejestrze handlowym,

    ·        osoba prowadząca działalność gospodarczą w oparciu o licencję handlową

    ·        osoba wykonująca działalność gospodarczą na podstawie zezwolenia innego niż zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami szczególnymi,

    ·        osoba prowadząca produkcję rolną i zarejestrowana zgodnie z odrębnym rozporządzeniem.

    7.      Stosunki prawne pomiędzy sprzedającym a kupującym będącym przedsiębiorcą, nieuregulowane wyraźnie w niniejszych OW lub w umowie pomiędzy sprzedającym a kupującym, regulują odpowiednie przepisy ustawy. Nr 513/1991 Sb. Kodeks Handlowy z późn. zm. oraz przepisy z nim związane. W przypadku rozbieżności pomiędzy OWU a umową indywidualną, pierwszeństwo ma treść umowy.

    2. Sposób zawarcia umowy kupna

    1.      Jeżeli kupującym jest konsument, propozycją zawarcia umowy kupna jest umieszczenie oferowanego towaru przez sprzedawcę na stronie internetowej, do zawarcia umowy kupna dochodzi poprzez wysłanie zamówienia do kupującego i konsumenta oraz przyjęcie zamówienia przez sprzedawcę. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi kupującemu tę akceptację e-mailem informacyjnym na podany adres e-mail, ale potwierdzenie to nie ma wpływu na zawarcie umowy. W mailu informacyjnym kupujący znajdzie także link do aktualnej wersji OWU oraz procedury reklamacyjnej sprzedawcy.

    2.      Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, propozycją zawarcia umowy kupna jest wysłanie zamówienia na towar do przedsiębiorcy kupującego, a sama umowa kupna zostaje zawarta w momencie doręczenia przedsiębiorcy kupującemu wiążącej zgody sprzedającego wraz z jego propozycję.

    3. Prawa i obowiązki sprzedawcy

    1.      Sprzedawca jest zobowiązany do:

    A)      na podstawie zamówienia potwierdzonego przez sprzedającego dostarczyć towar kupującemu w uzgodnionej ilości i terminie oraz zapakować go lub wyposażyć do transportu w sposób niezbędny do jego konserwacji i ochrony,

    B)        zapewnić, że dostarczony towar jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej,

    C)      przekazać kupującemu wraz z towarem, najpóźniej w formie pisemnej lub elektronicznej, wszystkie dokumenty niezbędne do przejęcia i używania towaru oraz inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa (instrukcja w języku słowackim, karta gwarancyjna, dostawa notatka, dokument podatkowy).

    2.      Sprzedający ma prawo do należytej i terminowej zapłaty od kupującego ceny zakupu za dostarczony towar.

    4. Prawa i obowiązki kupującego

    1.      Kupujący zobowiązany jest do:

    A)      przejąć zakupiony lub zamówiony towar,

    B)      zapłacić sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w uzgodnionym terminie, łącznie z kosztami dostarczenia towaru,

    C)      nie szkodzić dobremu imieniu sprzedawcy,

    D)      potwierdzić odbiór towaru na dowodzie dostawy swoim podpisem lub podpisem osoby przez niego upoważnionej

    2.      Kupujący ma prawo dostarczyć towar w ilości, jakości, terminie i miejscu uzgodnionym przez strony umowy w wiążącym przyjęciu zamówienia.

    5. Warunki dostawy i płatności

    1.      Towary sprzedawane są zgodnie z wyświetlanymi próbkami, katalogami, arkuszami typów i wzornikami sprzedawcy, znajdującymi się na stronie internetowej Domov (altanky-domceky.sk) sklepu elektronicznego sprzedawcy.

    2.      Sprzedający ma obowiązek zrealizować zamówienie kupującego i dostarczyć towar kupującemu w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru przez dostawcę lub producenta towaru sprzedającemu.

    3.      Kupujący ma obowiązek odebrać towar w miejscu wskazanym w przyjęciu zamówienia kupującego przez sprzedającego. W przypadku, gdy kupujący nie odbierze towaru (na podstawie zamówienia), sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania za powstałą szkodę. W przypadku, gdy Klient nie odbierze towaru przy pierwszej dostawie i zażąda ponownej dostawy towaru, zobowiązany jest zapłacić koszty pierwszej i ponownej dostawy towaru.

    4.      Sprzedający ma prawo wezwać kupującego do przejęcia towaru przed upływem terminu uzgodnionego w umowie kupna.

    5.      Miejscem dostawy towaru jest miejsce wskazane w przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę, chyba że strony umowy postanowiły inaczej w umowie kupna.

    6.      W przypadku, gdy sprzedawca dostarczy towar kupującemu do miejsca wskazanego przez kupującego w umowie kupna, kupujący ma obowiązek odebrać towar osobiście lub zapewnić odbiór towaru przez osobę przez niego upoważnioną w przypadku jego nieobecności do odbioru towaru określonego w umowie kupna i podpisania protokołu dostawy i przekazania towaru. Osoba trzecia upoważniona do odbioru towaru określonego w umowie kupna ma obowiązek przedłożyć sprzedającemu oryginał lub kopię umowy kupna oraz dowód zapłaty za towar i pisemne pełnomocnictwo. Jeżeli konieczna będzie ponowna dostawa towaru ze względu na nieobecność kupującego w miejscu określonym w umowie kupna, wszelkie powstałe koszty pokryje kupujący, w szczególności wielokrotna dostawa towaru do miejsca przeznaczenia w umowie kupna i przechowywania w ilości określonej w punkcie 2 niniejszego artykułu niniejszych ogólnych warunków handlowych. Towar uważa się za dostarczony w momencie dostarczenia towaru na adres podany w wiążącym przyjęciu zamówienia i odebrany odpowiednio w momencie fizycznego odbioru towaru przez kupującego. przez swojego upoważnionego przedstawiciela albo odmawiając przyjęcia towaru, co przewoźnik wskazuje w protokole z dostawy i przekazania towaru.

    7.      Zalecamy kupującemu sprawdzenie przesyłki, tj. towaru i jego opakowania, bezpośrednio po jego dostarczeniu. Jeżeli kupujący stwierdzi, że towar lub opakowanie towaru jest uszkodzone mechanicznie, zalecamy poinformować o tym przewoźnika i sprawdzić w jego obecności stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru zalecamy sporządzenie protokołu dotyczącego rozmiaru i charakteru uszkodzeń towaru, którego prawidłowość zostanie w miarę możliwości potwierdzona przez przewoźnika. Przesłanie takiego protokołu dostarczonego sprzedającemu pomoże następnie sprzedającemu w ocenie odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki i zapewni usunięcie wady towaru, rabat na towar lub, w przypadku nieodwracalnych wad towaru, towarów, dostarczyć kupującemu nowe towary.

    8.      Kupujący jest uprawniony w przypadku niedostarczenia towaru przez sprzedającego w terminie określonym w 5.2. Warunki handlowe umożliwiające odstąpienie od umowy kupna, a sprzedający ma obowiązek zwrócić kupującemu zapłaconą już część ceny zakupu w ciągu 14 dni od doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna, w sposób wybrany przez kupującego .

    9.      Do każdej przesyłki Kupujący otrzymają fakturę e-mailem. Jeżeli wymagana jest karta gwarancyjna, otrzyma ją w przesyłce.

    10.   Sprzedawca akceptuje następujące warunki płatności:

    A)      płatność gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie przedsiębiorcy,

    B)      płatność z góry przelewem bankowym,

    C)      gotówką przy odbiorze w momencie dostarczenia towaru.

    6. Cena zakupu

    1.      Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę zakupu towaru uzgodnioną w umowie kupna i/lub według cennika sprzedającego obowiązującego w chwili zawarcia umowy kupna, łącznie z kosztami dostawy towaru (dalej zwana „ceną zakupu”) w formie płatności gotówką w placówce Sprzedającego, gotówką przy odbiorze w miejscu wydania towaru, gotówką przy odbiorze za pośrednictwem firmy świadczącej usługi pocztowe lub nie- przelewem gotówkowym na konto Sprzedawcy, wskazane w wiążącym przyjęciu zamówienia, lub kartą płatniczą.

    2.      Cena zamówienia jest wiążąca i niezmienna po jej przesłaniu przez kupującego.

    3.      Jeżeli kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu przelewem bezgotówkowym, za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym cała cena zakupu została zaksięgowana na koncie sprzedającego.

    4.      Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę kupna za uzgodniony towar w terminie zgodnym z umową kupna, najpóźniej jednak w momencie odbioru towaru.

    5.      Jeżeli kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu za towar uzgodnioną w umowie kupna, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i żądać zwrotu ceny zakupu wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa słowackiego Republika.

    6.      Wszystkie promocje obowiązują do wyczerpania zapasów, chyba że przy konkretnym produkcie zaznaczono inaczej.

    7.      Wszystkie rabaty są ograniczone. Można zastosować tylko 1 zniżkę, w przypadku kilku zniżek za obowiązującą zawsze uważa się zniżkę wyższą.

    7. Nabycie własności i przejście ryzyka uszkodzenia towaru

    1.      Kupujący nabywa prawo własności towaru dopiero po zapłaceniu całej ceny zakupu towaru.

    2.      Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odbioru towaru od sprzedającego.

    8. Procedura reklamacyjna

    1.      Procedurę reklamacyjną regulującą procedurę reklamacyjną znajdziesz tutaj: Strona główna (altanky-domceky.sk)

    9. Dane osobowe i ich ochrona

    1.      Ochronę danych osobowych zapewniamy u nas zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych, która uchyla dyrektywę 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem”) oraz ustawę nr 200/2012 z dnia 20 grudnia 2013 r. 18.2018 Kol. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie niektórych przepisów prawa (zwana dalej „Ustawą”).

    2.      Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie w sekcji Ochrona danych osobowych w dokumencie pt. Polityka ochrony danych osobowych. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że ma obowiązek podać sprzedającemu dane osobowe w prawidłowej i zgodnej z prawdą formie, a także ma obowiązek poinformować sprzedającego o każdej zmianie swoich danych osobowych.

    10. Odstąpienie od umowy kupna

    1.      Kupujący ma prawo zgodnie z ustawą 102/2014 Dz.U., zgodnie z §7 ust. 1, o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. W przypadku skorzystania z tego prawa Kupujący zobowiązany jest przestrzegać warunków i trybu określonych w pkt. 10.2. OWU.

    2.      Z uwagi na fakt, że w przypadku odstąpienia od umowy umowa zostaje anulowana od początku, dostawca zwraca lub wymienia kupującego i kupującego na rzecz dostawcy wszystkie wspólnie przyjęte świadczenia. Jeżeli Klient w terminie określonym w pkt. 10.1 zdecyduje się odstąpić od umowy, obowiązany jest spełnić następujące warunki:

    A)      skontaktuj się z nami (patrz kontakt) z prośbą o odstąpienie od umowy, podając numer zamówienia, imię i nazwisko, datę zakupu oraz numer konta lub adres do zwrotu.

    B)      jeśli kupujący otrzymał już i zaakceptował towar, odeśle go na nasz adres podany na stronie głównej (altanky-domceky.sk) w dziale kontakt na następujących warunkach:
    - towar musi być zapakowany w opakowanie ochronne odpowiednie do jego dostarczenia do sprzedawcy
    - towar nie może być używany
    - towar nie może być uszkodzony
    - towar musi być kompletny i posiadał metki (m.in. ulotkę dołączoną do opakowania, przedmioty upominkowe itp.)
    - wyślij towar wraz z wypełnionym formularzem, który znajdziesz na stronie głównej (altanky-domceky.sk) w dziale Wymiana/zwrot.

    3.      Z instrukcją dotyczącą skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży wraz z formularzem odstąpienia od umowy można zapoznać się tutaj.

    4.      Kupujący ma obowiązek zwrócić towar kompletny, z kompletną dokumentacją, nieuszkodzony, czysty, w miarę możliwości łącznie z oryginalnym opakowaniem, opakowany oraz w takim stanie i wartości, w jakiej otrzymał towar. W przypadku, gdy zwracany towar jest niekompletny lub uszkodzony, sprzedawca może obniżyć zwracaną cenę o odpowiednią kwotę.

    5.      Jeżeli wszystkie powyższe warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, pieniądze za towar wyślemy niezwłocznie przelewem na Twoje konto lub nie później niż 14 dni od dnia fizycznego otrzymania towaru.
    Towar należy wysłać zarejestrowany i ubezpieczony, gdyż nie odpowiadamy za jego ewentualną utratę w drodze do nas.

    6.      Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku odstąpienia od umowy poniesie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy, a w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość także koszty zwrotu towaru, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone pocztą.

    7.      Przedsiębiorca dokonujący zakupu nie ma prawa odstąpić od umowy kupna.

    11. Alternatywne metody rozwiązywania sporów konsumenckich

    1.      W przypadku sporu konsumenckiego związanego ze sprzedażą naszych towarów lub świadczeniem naszych usług, Słowacka Inspekcja Handlowa - www.soi.sk („SOI”) jest odpowiedzialna za alternatywne rozwiązanie sporu konsumenckiego, które możesz kontakt w sprawie wszelkich sporów konsumenckich. Za pośrednictwem strony internetowej https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index można również złożyć wniosek o wszczęcie pozasądowego rozwiązywania sporów oraz uzyskać informację dotyczącą pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (w tym spory transgraniczne) w przypadku towarów zakupionych przez Internet.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Inne tzw upoważnione osoby/podmioty do alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich, dla których możliwe jest także wszczęcie postępowania pozasądowego.

    2.      Procedura alternatywnego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego rozpoczyna się od propozycji konsumenta w SOI (lub innej upoważnionej osobie), która musi zawierać

    a) dane identyfikacyjne stron sporu (Twoje i nasze),
    b) pełny i zrozumiały opis decydujących faktów (co jest kwestionowane),
    c) wskazanie, czego żąda wnioskodawca (Ty) (np. zwrot ceny zakupu, wymiana towaru itp.),
    d) datę wykonania przez reklamującego po raz pierwszy przysługującego mu uprawnienia będącego przedmiotem sporu ze Sprzedawcą (np. pierwsza reklamacja),
    e) oświadczenie, że sąd nie rozstrzygnął tej sprawy, nie został wydany wyrok sądu polubownego i nie została zawarta pomiędzy stronami umowa w sprawie alternatywnego rozwiązania sporu konsumenckiego, ani nie toczy się postępowanie sądowe, wszczęto postępowanie arbitrażowe lub alternatywne rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego zgodnie z niniejszą ustawą,
    f) data i podpis wnioskodawcy (Twój).

    3.      Do wniosku należy dołączyć dowody na to, że składający petycję nie był w stanie bezpośrednio rozstrzygnąć sporu (np. nasza korespondencja itp.) oraz inne dokumenty potwierdzające stwierdzone fakty, jeśli są dostępne. Do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany na podstawie pełnomocnictwa. Wniosek można złożyć głównie w formie pisemnej, ustnej w protokole lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej ars@soi.sk .

    4.      Konsument może zwrócić się o pomoc w ramach alternatywnego rozstrzygania sporów, których wartość będzie wyższa niż 20 euro.

    5.      Wnioskodawca (Ty) może złożyć wniosek do SOI lub innego uprawnionego podmiotu nie później niż w terminie 1 roku od dnia, w którym po raz pierwszy skorzystał ze swojego uprawnienia będącego przedmiotem sporu ze sprzedawcą (np. odstąpienie od umowy) umowa/reklamacja).

    6.      Alternatywne rozwiązanie sporu konsumenckiego musi zostać zakończone w ciągu 90 dni od jego wszczęcia. W przypadku szczególnie skomplikowanych sporów termin ten może zostać przedłużony o 30 dni, nawet wielokrotnie.

    7.      Alternatywne rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego kończy się

    a) poprzez zawarcie porozumienia pomiędzy stronami sporu (dobrowolne),
    b) wydanie uzasadnionej opinii,
    c) odroczenie złożenia propozycji (np. konsument oświadcza, że podjął decyzję o zakończeniu udziału w alternatywnym rozstrzyganiu sporów),
    d) przez śmierć lub uznanie za zmarłego w przypadku strony sporu będącej osobą fizyczną,
    e) rozwiązanie bez następcy prawnego w przypadku strony sporu będącej osobą prawną,
    f) poprzez skreślenie uprawnionej osoby prawnej z listy.

    8.      Za alternatywne rozstrzyganie sporów konsumenckich nie pobiera się opłat. Koszty związane z alternatywnym rozstrzyganiem sporów konsumenckich strony ponoszą same.

    9.      SOI lub uprawniony podmiot ustala zasady alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich, poprzez które bardziej szczegółowo reguluje tryb alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich, tak aby był on zgodny z przepisami prawa.

    10.   Jeżeli alternatywne rozwiązanie sporu konsumenckiego nie doprowadzi do rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego, zawsze możesz oczywiście zwrócić się do sądu. Oczywiście nie musisz także korzystać z możliwości alternatywnego rozwiązania sporu konsumenckiego (choć oczywiście zawsze można to zalecić) i możesz bezpośrednio zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego do właściwego sądu.

    12. Postanowienia końcowe

    1.      Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego ogólnego regulaminu. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianach w niniejszym ogólnym regulaminie jest realizowany poprzez zamieszczenie go na stronie internetowej sklepu elektronicznego sprzedawcy.

    2.      Jeżeli umowa kupna jest zawarta w formie pisemnej, wszelkie zmiany w niej muszą mieć formę pisemną.

    3.      W razie wątpliwości strony umowy ustaliły, że za okres użytkowania uważa się czas od dostarczenia towaru kupującemu zgodnie z pkt. 5.7. niniejszych ogólnych warunków handlowych do dnia dostarczenia towaru sprzedającemu zgodnie z pkt. 11.4. niniejsze ogólne warunki.

    4.      Strony umowy ustaliły, że komunikacja pomiędzy nimi będzie odbywać się w formie wiadomości e-mail.

    5.      Odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy, Ustawy Nr. 22/2004 Dz. o handlu elektronicznym oraz o zmianie ustawy nr 2004/2004. 128/2002 Dz.U. w sprawie kontroli państwa nad rynkiem wewnętrznym w sprawach ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany niektórych ustaw, zmienionej ustawą nr. 284/2002 Dz. z późn. zm. oraz Ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej.

    6.      Niniejsze ogólne warunki handlowe stają się skuteczne wobec kupującego z chwilą zawarcia umowy kupna.

    7.      Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi i zgadza się z nimi w całości.

    13. Organem nadzorczym jest:  

    Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI)
    Inspektorat SOI dla regionu preszowskiego
    Obrancov miru 6, 080 01 Preszów 1
    Departament Nadzoru
    dział kontroli technicznej wyrobów i ochrony konsumentów
    Tel. Nr: 051/7721 597
    Nr faksu: 051/7721 596
    E-mail:
    pr@soi.sk

     

    Zamawiając towar na stronie internetowej Domov (altanky-domceky.sk), potwierdzam, że zgadzam się z warunkami.